label

Sabtu, 7 Januari 2023

(Teknologi) Apa LCD Projektor yang sesuai untuk mengajar dalam kelas? - INLAB Senz

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Sempena tahun baharu ini, ada sesiapa yang berazam nak mengajar guna projektor di dalam kelas atau di bilik-bilik khas? Kalau anda ada azam atau keinginan untuk mengajar menggunakan projektor, jom saya kongsi sebuah projektor yang praktikal dan sesuai untuk kita para guru.

Projektor pintar INLAB Senz. Jenama baharu dengan inovasi baharu. Saya memang cadangkan jenama ini kepada guru-guru sebab mudah, ringan dan pancarannya jelas. Boleh dibawa ke mana-mana sahaja. Apa yang saya suka tentang INLAB Senz ini ialah rekaan projektor ini cantik dan comel. Nampak bergaya apabila kita mengajar di dalam kelas. Hehehe...

Sesiapapun boleh menggunakan projektor INLAB Senz sebab mudah dipasang dan dikendalikan. Tengoklah saiznya! Mudah di bawa ke mana-mana sahaja. Saiznya lebar 29 cm, luas 22.1 cm dan tinggi 9.5 cm. Dilengkapi 2 lubang USB, 2 lubang HDMI dan 1 lubang 3.5 MM headphone jack. 

Apa? Nak tengok kejelasan hasil pancaran projektor INLAB Senz ini? Boleh. Jom saya tunjukkan...

Hasil pancaran daripada projektor INLAB Senz. Ada 7000 Lumens pencahayaan daripada projektor ini, jadi pancarannya jelas walaupun pada waktu siang atau di tempat terang. Resolusi 1080 P dan menyokong 4k (orang yang selalu buat video, mesti tahu tentang ni...). Apa yang boleh saya cakap, memang jelas! Projektor ini dilengkapi sistem suara Dolby. Kalau dah jenama Dolby, memang kuat la bunyi melalui projektor ini. 

Belum habis lagi fungsi projektor INLAB Senz ini. Di dalam projektor ini ada android 9, Wifi dan Bluetooth. Jadi, cukup bawa ini sahaja di dalam kelas. Sambungkan dengan wifi, dah boleh buka video atau YouTube dengan menggunakan projektor ini. Tambahan lagi, ada aplikasi Offisuites tersedia di mana kita dapat membuka file seperti PowerPoint, PDF, dan banyak lagi dengan mudah hanya menggunakan projektor ini sahaja.

Bagaimana? Best kan projektor ini? Kalau di rumah, boleh tengok wayang menggunakan projektor ini. Di sekolah, selepas ini kita mengajar guna projektor sahaja sebab dah cukup. Dapat jimatkan duit beli marker :)

Harga projektor ini berbaloi dengan nilai dan kualitinya. Ciri-cirinya sangat memuaskan hati sebab 7000 lumens, 1080 pixel dan ada sistem suara Dolby, android 9 dan aplikasi Offisuites. Kalau anda tertarik nak beli, boleh beli di pautan yang saya sertakan di bawah:




INLAB berbaik hati nak beri cikgu RM30 diskaun tau! Cikgu masukkan kod baucar INLACIKGU. Dapatlah diskaun RM30.


Jom mengajar guna projektor INLAB Senz! 

#inlabmalaysia #inlabsenz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan