label

Jumaat, 27 Januari 2023

(Cerita) Baru tahu pentingnya guna SPF50

Assalamualaikum. Minggu lepas, saya buat ujian kulit. Baru saya tahu, jika cahaya matahari dapat merosakkan kulit kita. Jadi, saya dicadangkan menggunakan sunscreen SPF50 setiap hari untuk menjaga kesihatan kulit.

Balik ke rumah, saya terus buka Lazada, tengok losen-losen yang ada SPF50. Okey, jumpa!

Losen Nivea Super C+. Saya beli 2 losen besar ini di Lazada dapat percuma bantal Akemi. Waktu tu ada promosi, 2 losen RM36. Harga asal RM50.00.

Pakai losen untuk jaga kesihatan kulit. Saya antara orang yang tidak ambil kisah tentang kulit badan sebelum ini. Bila dah buat scan, barulah tahu. Jadi, saya kongsikan ilmu ini kepada anda semua.

Untuk muka, saya pakai jenama lain. Nak tahu? Komen di bawah ini. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan