label

Isnin, 23 Januari 2023

(Aktiviti) Cuti Sekolah Disember 2022, Episod Akhir - Makan malam di Restoran Deli Muara Alai Melaka

Assalamualaikum. Berikut adalah episod akhir kisah percutian saya pada bulan Disember 2022. Destinasi terakhir sebelum balik ke JB ialah Restoran Deli Muara Alai Melaka. Saya singgah makan malam di sana.

Nampak tak suasana restoran di sini berhampiran dengan sungai. Ada sampan-sampan.

Antara menu yang saya pesan, sotong masak telur masin.

Udang masak mentega.

Kailan ikan masin.

Ni sedap, kerang sambal.

Ikan siakap masak masam manis.

Vlog saya di sini.

Alhamdulillah, semua masakannya sedap dan harganya berpatutan. Boleh datang lagi ke restoran ini lagi. 

Selesai kisah Cuti Sekolah Disember 2022 saya. Terima kasih kepada yang mengikuti dari episod 1 hingga entri yang ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan