label

Isnin, 26 September 2022

(Aktiviti) Hari Ketiga Cuti Sekolah di Pulau Pinang

Assalamualaikum. Hari ini saya sambung lagi kisah percutian saya di Pulau Pinang pada hari ketiga iaitu hari terakhir.

Saya nak tunjuk tempat penginapan saya di Pulau Pinang.

Di sinilah tempat saya menginap di Pulau Pinang.







Video saya check out.


Hotel bajet Heritage House.

Sebelum balik JB, saya bersarapan di Terminal Bas dekat dengan Komtar Pulau Pinang.

Pulut panggang di Pulau Pinang besar.

Video saya bersarapan di Terminal Bas .

Waktu menunggu kapal terbang nak balik JB.

Video bertolak balik ke JB.

Zaman sekarang zaman video, jadi saya kurang ambil gambar. Banyak ambil video sahaja. Alhamdulillah, selesai percutian saya selama tiga hari di Pulau Pinang. Apa yang saya nampak paling ketara di Pulau Pinang ialah orang-orangnya ramah-tamah belaka dan mudah menghulurkan bantuan tak kira bangsa dan agama. Terima kasih kepada orang-orang Pulau Pinang yamg membantu saya ketika berada di sana. Tamat kisah percutian saya di Pulau Pinang. Bye!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan