label

Ahad, 25 September 2022

(Aktiviti) Hari Kedua Cuti Sekolah di Pulau Pinang

Assalamualaikum. Saya sambung balik kisah cuti saya di Pulau Pinang pada hari kedua. Inilah tujuan utama saya ke Pulau Pinang iaitu pergi ke Escape Penang.

Saya tiba di Escape Penang sebelum pintu masuk dibuka lagi.

Kita lompat satu kali.

Jom ikut saya masuk ke Escape Penang.

Aktiviti pertama, mandi di kolam renang.

Video saya di Escape Penang.

Mandi kolam renang di Escape Penang.

Video saya bermain pelampung di Escape.


Video permainan baling sampai jatuh kolam.

Saya nak cuba naik gelongsor terpanjang di dunia.

Saya menunggu giliran untuk naik gelongsor terpanjang di dunia.

Video saya naik kereta kabel.


Video saya naik gelongsor terpanjang di dunia.

Selepas mandi di Escape, saya singgah makan di Nadiah Tomyam.

Saya makan nasi goreng USA.

Selepas itu, saya datang ke masjid terapung lagi untuk menuju kejayaan.





Ini waktu malam. Mata pun dah merah. Sebelum balik ke bilik, saya pekena teh sarbat dan roti canai koyak kuah banjir.

Teh sarbat dan roti canai koyak kuah banjir.

Video roti canai koyak kuah kari banjir.

Esok saya sambung lagi tentang hari terakhir saya di Pulau Pinang. Insya-Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan