label

Khamis, 28 Mac 2019

(Aktiviti) Menghadiri majlis kesyukuran perkahwinan rakan di Pasir Mas

Ahad - 24/3/19

Bercuti di Kelantan : Part 12

Keesokannya, selepas check out dari hotel, kami menuju ke Pasir Mas untuk menghadiri majlis kesyukuran perkahwinan rakan sekerja.

Setibanya di rumah pengantin, kami bergambar dahulu.


Selepas itu, barulah kami menjamu selera.

Inilah menu yg saya makan...

Laksa Penang

Daging kawah

Saya suka ni, sambal ikan bilis..

Sedapnya....

Alhamdulillah, kenyang.

Saya share video saya di sini..


Saya pertama kali pergi ke majlis kesyukuran perkahwinan di Kelantan. Budaya di sana, kalau majlis kesyukuran tiada salam keruk. Kalau pada kad ditulis jemputan perkahwinan, baru boleh salam keruk kpd tuan rumah. Ini kawan saya dari Kelantan yg cakap. 

Tahniah kpd rakan saya yg mendirikan rumah tangga, semoga bahagia hingga ke syurga.

Bersambung..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan