label

Jumaat, 1 Disember 2017

(Cerita) Pertama kali pergi ke Ikea Tebrau

10.00 pagi tadi saya pertama kali ke Ikea Tebrau.

Cerita selanjutnya, di sebalik gambar2 ini.

Pintu masuk Ikea Tebrau. Pukul 10 pagi dah ramai orang.

Setibanya di Ikea, saya beli aiskrim dulu sebelum ramai orang beratur.

Aiskrim 80sen Ikea.

Saya daftar kad ahli secara percuma.

Kedai roti Ikea yg belum ramai orang lagi.

Kaunter bayaran.

Jom ikut saya ke dalam.

Saya datang hari ini nak survei langsir di sini.

Meriah...

Lampu bilik tidur pun banyak..

Saya suka bergambar dengan lampu2 di sini

Karpet pun banyak pilihan..

Gudang perabot layan diri Ikea.

Selesai. Saya beli sikit barang je hari ini. Nanti boleh datang & beli lagi..

Saya tak sempat makan bebola daging di Ikea sebab tak sanggup nak beratur panjang. InsyaAllah lain kali.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan