label

Jumaat, 10 September 2021

(Cerita) Beli periuk nasi elektrik jenama kesukaan arwah mak di Shopee

Semalam, periuk nasi elektrik yang saya beli di Shopee sampai di rumah.

Periuk nasi elektrik Panasonic.

Sebenarnya, periuk nasi elektrik di rumah saya sudah sebulan juga rosak. Saya tanak nasi guna periuk nasi elektrik saiz besar. Biasanya periuk nasi elektrik yang besar tu untuk masak nasi ayam, nasi lemak dan nasi basmati.

Selepas arwah mak tiada, saya masak nasi sedikit sahaja. Jadi, tak sesuai masak nasi guna periuk nasi elektrik yang besar. Saya pun beli lagi periuk nasi elektrik yang sama dengan model periuk nasi elektrik sebelum ini di Shopee. Model periuk nasi elektrik jenama Panasonic ini ialah kegemaran arwah mak. Arwah mak memang suka barang elektrik jenama Panasonic.

Walaupun arwah mak sudah tiada, kenangan bersamanya akan tetap ada diingatan saya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan