label

Sabtu, 25 September 2021

(Cerita) Vaksin dos kedua secara walk in di PPV Iskandar Malaysia Studio

Disebabkan lambat sangat dapat janji temu vaksin dos kedua di my sejahtera, semalam saya datang ke PPV Iskandar Malaysia Studio, Iskandar Puteri untuk menerima vaksin dos kedua secara walk in.

Vaksin dos pertama saya ambil di Midvalley Southkey dan vaksin dos kedua saya ambil di sini. Bolehlah, asal sama jenis vaksin dengan dos pertama.

Bagusnya ambil vaksin di PPV Iskandar Malaysia Studio ni, tak ramai orang. Datang kejap je, dah dipanggil untuk vaksin.

Lengang tetapi bagus, sebab tak perlu tunggu lama.

Semalam, saya sudah menerima dua dos vaksin. Macam kes seperti saya, my sejahtera sijil dua dos vaksin akan dikemaskini pada minggu hadapan sebab tempat penerimaan vaksin dos 1 dan dos 2 tak sama.

Harap-harap dua dos vaksin aje la...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan