label

Sabtu, 9 Januari 2021

(Mi Casa) Set Gastreux Tri-Ply Stainless Steel Cookware

Assalamualaikum. Lama saya tak kongsi cerita di sini. Hari ini saya nak kongsi tentang peralatan memasak yang baru saya beli di Instagram. Ini dia...

Set Gastreux Tri-Ply Stainless Steel Cookware. Periuk steel buatan Jerman.

Inilah barang-barang yang terdapat dalam Set Gastreux Tri-Ply Stainless Steel Cookware.

Beginilah rupa isi di dalam kotak.

Okey, saya tunjuk satu persatu barang-barang yang terdapat dalam set ini.

Frying pan 28cm.

Sauce pan 16cm dan penutupnya.

Casserole pan 20cm dan penutupnya.

Casserole pan 24cm dan penutupnya. Besar dan dalam periuk ni...

Inilah rupa 7 barang dalam Set Gastreux Tri-Ply Stainless Steel Cookware.

Saya beli sebab yang pertama ada sale hujung tahun 2020. Yang kedua, kualiti steel yang tahan lasak dan bermutu tinggi. Yang ketiga sebab cantik. Akhir sekali, saya beli sebab boleh digunakan atas dapur gas atau dapur induksi. Saya beli di Instagram @gastreaux_muar. Recommended seller!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan