label

Rabu, 9 Mei 2018

(Cerita) Hampir 3 jam beratur untuk mengundi

Saya nak share cerita mengundi hari ini.

Pukul 3 petang tadi saya datang balik ke tempat mengundi.

Pukul 4.57 petang selesai mengundi.

Ini ringkasan cerita saya mengundi hari ini..

12.00: saya datang ke tempat mengundi

Kena beratur panjang

1.10: saya balik ke rumah kejap sebab tak sanggup beratur panjang.

3.00: datang balik ke tempat mengundi.

Beratur lagi...

4.54: baru dapat masuk bilik mengundi 

4.57: selesai mengundi

Jumlah masa beratur: 3 jam 4 minit.

Saya share gambar beratur petang tadi..

Bayangkan beratur macam ni.. bilik mengundi di seberang (yg ada kipas dinding tu).

Lambat bergerak...

Di belakang saya, masih ramai yg beratur..

Saya masih di sini dgn bahangnya...

Saya dah sampai di seberang tadi. Lihat orang2 yg beratur di belakang saya. Waktu ni dah pukul 4.30.

Tempat mengundi saya.

4.57 saya selesai mengundi. Tengok baki orang yg masih beratur. Pukul 5 kan tamat mengundi..

Cabarang mengundi hari ini, hanya Allah yg tahu. Sabar je la...

Tiada ulasan:

Catat Komen