label

Ahad, 25 Februari 2024

(Cuti Sekolah) Tahun Melawat Melaka 2024

Assalamualaikum. Pada 20 Februari yang lalu, terpergilah saya ke Melaka sempena Tahun Melawat Melaka 2024. Banyak tempat yang masuknya adalah percuma.

Contohnya di Malaysia Heritage Studios. Waktu ni saya tengah beratur panjang.

Di blog ni saya akan beritahu, berapa jam saya beratur nak masuk ke Malaysia Heritage Studios.

Setelah 2 jam setengah beratur, saya dapat juga masuk ke dalam Malaysia Heritage Studios. Hari ini sahaja masuk percuma. Hari lain nak masuk tiketnya RM45 bagi dewasa.

Di dalam Rumah Kedah yang cantik sangat.

Di dalam Rumah Kedah.

Di dalam Rumah Selangor yang cantik juga dengan lampu-lampu.

Di dalam Rumah Selangor juga ada bunga-bunga raya yang besar ini.

Okey sekarang saya sertakan video vlog saya pada hari Selasa yang lalu.


Episod 1.

Episod 2.

Episod 3.

Episod 4.

Episod 5.

Episod akhir.

Alhamdulillah, selesai kisah saya di Melaka. Saya ke Melaka balik hari. Tak menginap di sana pun.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan