label

Jumaat, 13 Ogos 2021

(Cerita) Hantar kucing cabut gigi di Klinik Haiwan Dr. Ain

Semalam saya ke Klinik Haiwan Dr Ain untuk cabut gigi kucing saya. Kucing saya sakit gigi, gigi dia dah goyang tetapi risau nak cabutkan.

Klinik Haiwan Dr Ain. Dekat dengan Ikea.

Menunggu kucing saya dicabut giginya.

Alhamdulillah, gigi kucing saya berjaya dicabut.

Video.

Macam mana tahu kucing sakit gigi? Kucing saya dah dua hari tak mampu nak makan. Tangannya asyik memegang gigi yang sakit. Air liuhnya selalu meleh dan apabila dipegang giginya yang dia selalu pegang tu, memang bergoyang.

Selepas giginya dicabut, kucing saya kembali normal. Dah boleh makan dan air liuhnya tidak meleleh lagi. Alhamdulillah.

Saya nak puji perkhidmatan di Klinik Haiwan Dr Ain sebab tempatnya bersih dan para pekerjanya baik-baik belaka. Terbaik!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan