label

Ahad, 13 September 2020

(Cerita) Hari ini yang sangat sibuk

Hari ini akan jadi kenangan buat saya.

7.25-9.50 pagi: Kelas berderet.
9.55 pagi: Saya dipanggil Guru Besar untuk pergi ke bengkel BM di SK Kota Masai 3. Bengkel ini mengejut dan saya baru dapat tahu hari ini.
10.00 pagi: Perut lapar, saya makan dulu.
10.20 pagi: Saya bergerak ke SK Kota Masai 3.

SK Kota Masai 3. Pertama kali saya datang ke sini.

Selesai bengkel, saya singgah ke sekolah saya untuk ambil barang. Memang kelam-kabut dibuatnya sebab kena pergi bengkel mengejut.

Selepas itu, saya balik ke rumah. Abang saya ajak teman beli barang sedikit di Eco Johor Jaya.

Saya pergi ke Eco sebab ada barang yang nak dibeli juga. Contohnya, bateri remote. Waktu ni dah nak dekat pukul 7.00 malam.

Selepas Isyak...

Saya ke dapur untuk masak ayam ungkep. Saya dah janji nak masak hari ini. Sepatutnya saya nak masak waktu balik sekolah tetapi tertunda sebab bengkel saya habis petang.

Sekarang pukul 9.50 malam, saya nak mengadap laptop buat RPH dan ada kerja bengkel sikit nak buat. Bye!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan