label

Khamis, 12 Disember 2019

(Cerita) Pertama kali makan aiskrim Baskin Robbins

Hari ini saya pergi ke AEON Bandar Dato Onn, saya ternampak aiskrim Baskin Robbins ada offer. 

Saya pun cubalah aiskrim Baskin Robbins untuk pertama kalinya.

Aiskrim Baskin Robbins yang ni harganya RM12.00 untuk hari ini sahaja. Harga asal RM21.90. Banyak tu kurangnya.

Saya pilih 1 scoop aiskrim walnut & 1 lagi scoop aiskrim Oreo. Topping saya pilih strawberi & biskut Oreo.

Maaf, saya rasa aiskrim ini rasanya sama seperti aiskrim yang lain. Sedap rasa aiskrim. Presentation aiskrim ni cantik.

Makan sehingga bahagian terakhir.

Sekali sekala bolehlah cuba aiskrim mahal begini. Lagipun ada offer 12.12 hari ini. Kalau harga asal, rasa tak beli kot sebab ada banyak lagi pilihan aiskrim lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan