label

Sabtu, 19 Oktober 2019

(Aktiviti) Nanas Run 2019 di Pontian

Aktiviti saya pagi tadi ialah menyertai larian Nanas Run 2019 di Dewan Jubli Intan, Pontian.

Sedikit cerita, saya lambat sampai ke lokasi larian. Jadi, bila saya sampai, peserta2 lain dah mula berlari. Walau bagaimanapun, saya tetap berlari juga.


Layan dulu video ini ...


Nanas Run 2019

Trek larian di jalan raya Bandar Pontian.






Dewan Jubli Intan Pontian.

Selepas berlari, sementara menunggu keputusan cabutan bertuah, seperti biasa... Saya bergambar dahulu.




Kit larian, dapat nanas sebiji.


Air Moma... Banyak juga air ni taja program larian seperti ini.











Sementara menunggu keputusan cabutan bertuah, saya bergambar di tepi laut ujung tambak Pontian.






Alhamdulillah, selesai acara larian hari ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan