label

Selasa, 30 Julai 2019

(Aktiviti) Open Day Sekolah Seri Omega - Part 3

Saya sambung lagi cerita saya di Open Day Sekolah Seri Omega pada Sabtu lepas...

Ada pameran binatang. Boleh ambil gambar dgn burung & ular secara percuma. Saya bergambar dgn burung nuri je...

Bermacam jenis burung ada..

Burung kakak tua.

Gambar candid. Tiba2 ada seorang cikgu di sekolah ini datang nak tolong saya, tetapi saya dah snap dulu. Hehehe...

Cantik burung ni...

Belakang saya ni ialah pameran pokok bunga

Cantik kan?


Cantik tak pemandangan di belakang saya?

Burung ni malu...

Sekali lagi bergambar dgn burung..

Sebelum balik, saya pekena ais kacang dulu.

Open Day sekolah ini sangat menarik. Semua gambar di atas dirakam menggunakan Redmi Note 7. Sekian saja cerita saya. Bye!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan