label

Sabtu, 20 Jun 2020

(Cerita) Marble Stone Cookware Mr. Diy

Semalam petang, saya pergi lagi ke Mr. Diy Tesco Plentong. Setelah berfikir panjang, saya beli juga benda yang selalu cepat habis di Mr. Diy.

Marble Stone Cookware Mr. Diy. Saya beli periuk caserole pula. Kuali dia saya dah ada. Pengalaman saya guna produk ini, sangat bagus dan premium berbanding dengan periuk berjenama T****. Bentuk dan warnanya juga cantik.

Rupa periuk Marble Stone Cookware Mr. Diy.

Harganya RM69.00. Produk Marble Stone Cookware Mr. Diy selalu cepat habis mungkin sebab kualitinya bagus dan harganya relatif lebih murah daripada produk jenama lain.

Semalam saya beli periuk satu, adik-adik saya pun beli juga kuali dan periuk Marble Stone Cookware Mr. Diy. Dah tinggal kuali satu je di sana. Yang lain kami dah beli.

Saya suka Marble Stone Cookware Mr. Diy kerana tidak melekat dan boleh digunakan di dapur induksi. Memasak jadi seronok je... Recommended item!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan