label

Ahad, 21 Jun 2020

(Cerita) Datanglah awal pagi ke JPO jika ada sale

Sekarang ni tengah musim sale di JPO. Ada orang yang tidak sanggup ke JPO jika ada sale sebab kena beratur panjang. Saya nak kongsi pengalaman saya yang mungkin anda boleh gunakan jika ada sale di JPO.

Pada 6 Jun lepas, saya ke JPO untuk membeli sesuatu. Saya ingat JPO buka pukul 10.00 pagi, jadi pukul 9.00 pagi saya bertolak dari rumah. Saya sampai di JPO pada pukul 9.30 pagi. Rupa-rupanya JPO buka pukul 11.00 pagi pada waktu itu. Ada hikmah saya datang awal sebab pada waktu itu ESPRIT mula buat sale 90% diskaun. Apa lagi, saya pun beratur jadi orang kelima terawal. Waktu itu sudah pukul 10.00 pagi. Tahu tak, pukul 10.30 pagi, orang ramai dah mula beratur di ESPRIT. 

Saya nak pendekkan cerita, saya cuma beratur awal sejam di ESPRIT dan boleh masuk beli barang sale. Jika anda datang pukul 11.00 pagi atau waktu JPO dah buka, lagilah panjang barisannya dan anda kena beratur boleh jadi dalam 4 jam. Jadi, saya nak beritahu, jika JPO ada sale, datanglah awal pagi. Psstt... Personal shopper pun datang awal pagi tau sebab tak nak beratur lama-lama.

Bawalah roti atau bekal makanan ke JPO sebab jika beratur panjang, boleh makan-makan.

Itu je lah saya nak share. Bye!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan