label

Sabtu, 31 Oktober 2020

(Aktiviti) Part 7 - Abseiling di Air Terjun Sungai Pelepah Kiri

Okey, ini part akhir cerita saya tentang aktiviti abseiling di Air Terjun Sungai Pelepah Kiri. Sekitar pukul 5.00 petang, kami selamat tiba di tempat parkir kereta.

Saya bergambar bersama ahli kumpulan saya yang lain & para pekerja yang menguruskan aktiviti abseiling ini. Kumpulan abseiling kami ada 7 orang. Walaupun baru sehari kenal, tetapi rasa macam dah lama kenal mereka.

Saya mendaftar aktiviti abseiling ini dengan syarikat SAS Adventure. Boleh cari di facebook SAS Adventure. Bayaran RM100 termasuk permit, insurans & aktiviti abseiling (main sampai puas). Perkhidmatan mereka amat puas hati.

Vlog saya..


Pengalaman abseiling ini tidak mungkin saya akan lupakan. Kenangan pertama kali abseiling. Sekian sahaja, Assalamualaikum.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan