label

Ahad, 19 Julai 2020

(Sekolah) Kisah 19 Julai 2020

5.40 pagi, jam loceng telefon pintar berbunyi. Alhamdulillah, sakit tulang belakang sedikit berkurang. Saya ambil keputusan untuk pergi bekerja walaupun pinggang sakit dan kelas berderet dari pukul 7.30 hingga 10.30 pagi.

Perjalanan ke sekolah. Indahnya langit merah.

Tiba di sekolah, apabila saya keluar dari kereta... Saya tak boleh berjalan macam biasa sebab hujung tulang belakang akan sakit. Jadi, terpaksalah saya jalan perlahan-lahan.

Selepas bersarapan dengan sebiji burger daging, saya masuk ke kelas. Alhamdulillah, saya dapat mengajar seperti biasa walaupun terbatas. Selepas pukul 10.30 pagi, saya tak sangka, saya dapat lalui cabaran kelas berderet hari ini dengan mudah. Tak rasa penat atau lelah. Alhamdulillah, saya yakin Allah mudahkan kerja saya.

Saya tak tahu saya sakit apa dan saya beri masa seminggu untuk diri sendiri. Jika minggu depan masih sakit lagi, baru saya akan periksa ke doktor. Doakan saya ye...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan