label

Selasa, 24 Disember 2019

(Cerita) Tips masak Maggi Pedas Giler tetapi tak nak pedas sangat

Minggu lepas, saya beli Maggi Pedas Giler sebab ada promosi 4 RM10.00. Mula2, saya tak nak beli sebab saya tak tahan pedas. Selepas promoter tu ajar saya masak Maggi ni supaya tak pedas, saya pun belilah.

Beginilah caranya supaya Maggi Pedas Giler ni tak rasa pedas.

Maggi Pedas Giler perisa Seafood pedas.

Sebenarnya, yang menyebabkan pedas mi segera ini ialah minyaknya yang warna merah tu. Kalau tak nak pedas, tak perlu letak minyak itu. Kalau tak nak pedas sangat, letak sedikit sahaja mengikut kemampuan kamu.

Jadi, saya dah boleh menikmati Maggi Pedas Giler yang tak pedas. Saya dah cuba masak Maggi ini tanpa letak minyak cili itu. Hasilnya, memang tak pedas. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan