label

Jumaat, 6 September 2019

(Aktiviti) Unicorn Run 2019 di Iskandar Puteri

 Selamat pagi. Ini cerita Ahad lepas, saya menyertai Unicorn Run 2019 di Iskandar Puteri.

Muka macam saya sedang berlari tetapi tidak.

Ini kisahnya...

Saya sampai lambat di tempat larian. Lihat selautan manusia yg join larian ni. Mungkin sebab bayarannya murah, RM28 atau jatuh pada cuti umum Awal Muharram.


8000 orang yg join larian ni.

Tempat parkir dgn tempat larian jauh tau. Kira2 20 minit jalan kaki.

Mula bergerak.

Berikut gambar2 ketika di trek larian...








Gambar ini diambil menggunakan Go Pro Hero 7 Black.


Saya jalan kaki sebab tak boleh nak lari. Ramai sangat orang.

Lihat video ni...




Selepas tiba di garisan penamat...


Dapat medal Unicorn.

Sekali lagi bergambar dgn medal.

Minum jap...

Air mineral ditaja oleh Moma.


Bergambar dgn rakan2...

Nampak dalam gambar saya senyum tetapi dalam hati tidak. Ada peristiwa pahit yg saya lalui hari itu. Biarlah saya & Allah yg tahu. Sebab itu, saya tak bersemangat nak update awal tentang larian ni.

Selepas larian...




Singgah di Sunway Mall.

Okelah, setakat ini dahulu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan