label

Jumaat, 12 Januari 2018

(Cerita) Penting tengok monitor cashier jika berbelanja di Hero Market

Petang tadi, saya berbelanja di Hero Market. Saya nak kongsi cerita saya tentang sistem cashier di Hero Market. 

Hero Market

Waktu nak bayar, saya perasan di monitor cashier, ada beberapa harga barang yg saya beli tak sama dengan harga barang yg dipromosikan di katalog, rak & facebook. Apa lagi, saya terus tanya kenapa harga tak sama? Mujur, manager datang periksa balik & betulkan harga.

Semua kesilapan harga dibetulkan segera oleh manager tersebut. Alhamdulillah, semuanya berjalan dgn tenang. Cuma terfikir, kalau ada pembeli yg jenis tak kisah & main bayar je... Kan dah rugi? Semoga pasar raya tersebut dapat meningkatkan lagi sistem supaya tidak berlaku isu yg lain pula.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan