label

Khamis, 24 Ogos 2017

(Sekolah) Hari terakhir Kuarantin UPSR 2017

Ini catatan terakhir saya tentang program Kuarantin UPSR 2017 pada hari ini. Hari ini hari terakhir program kuarantin.

Sebelum kelas kuarantin, cikgu2 buat air dulu untuk minum petang. Ini air rut bir ais.

Lunch, kami sediakan kuih puteri ayu & pau kelapa.

Kelas kuarantin saya dari pkl 2.45 hingga 4.45 ptg.

Senamrobik.

Waktu minum petang, murid makan kuih vade & karipap sardin. Sebab saya penyelaras, saya order kuih ikut selera saya. Hehe..

Selepas selesai program kuarantin, sesi photoshoot bermula.

Saya suka gambar ni..

6.15 saya dah nak bergerak balik ke rumah.

Hujan lebat di sekolah.

Nak menuju ke rumah, cerah pula.

Alhamdulillah, selesai program Kuarantin 2017. Terima kasih kpd para guru yg beri kerjasama padu dlm program ini & ibu bapa yg pemurah. Bye!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan