label

Khamis, 16 Mei 2024

(Cerita) Pertukaran Hadiah Guru, saya beri sabun cuci pakaian

Pertukaran hadiah guru di sekolah saya pada tahun ini amaunnya ialah RM40.00. 

Saya beri hadiah hamper sabun pencuci pakaian kepada rakan saya. Walaupun pada awalnya saya rasa tak sedap hati nak bagi sabun, tetapi akhirnya saya lega apabila rakan saya suka sangat apabila dapat hadiah sabun.

Antara sebab saya beri sabun ialah boleh terus guna sebab kita memang basuh pakaian hampir setiap hari. Jadi, sabun memang digunakan oleh manusia. Lagi satu, kawan saya boleh jimat duit tak payah beli sabun buat waktu tertentu.

Hamper sabun ini saya buat sendiri. Dah lama tak balut hamper.


Hamper ini sebelum diserahkan kepada tuannya.

Alhamdulillah, kawan saya gembira, saya pun gembira juga.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan