label

Sabtu, 9 Mei 2020

(Cerita) Misteri sahur 16 Ramadan 1441 H

Assalamualaikum. Saya nak kongsi cerita pelik waktu sahur pagi tadi.

Saya bangun pukul 4.00 pagi untuk sediakan sahur di rumah. Supaya tak sunyi, saya biasa pasang radio waktu sahur. Pagi tadi, ketika saya tekan on pada butang radio, saya sangat terkejut kerana...

Speaker di belakang saya hidup dengan sendirinya. Speaker ini memang berada di dapur. Bagaimana saya tahu speaker ini baru dihidupkan? Apabila butang speaker ini dihidupkan, akan keluar suara bluetooh is on. Pagi tadi pukul 4.00 memang saya seorang diri di dapur.

Disebabkan bulan Ramadan, saya abaikan je kisah speaker itu & saya terus menyediakan sahur untuk keluarga saya. Kalau bukan bulan puasa, berlari juga saya masuk ke bilik semula. Seram....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan