label

Sabtu, 25 Januari 2020

(Aktiviti) Universal Studios Singapore - Part 5

Part 5.

Saya nak share tips pergi USS tak ramai sangat orang seperti gambar di bawah ini...

Tipsnya, pergilah waktu cuti nak dekat Tahun Baharu Cina. Tak ramai sangat orang. Jadi, takde la beratur berjam2 jika nak main. Ada yang kata, waktu Tahun Baharu Cina, lagi la tak ramai orang.

Okelah, saya sambung berjalan lagi sambil merakam gambar di sana..


Nak lompat, gambar tak jadi..




Pukul 3.00 petang, saya berehat sampai pukul 4.00 petang. Tempat rehat ada je di sini.

Sambil berehat, nampak perempuan ni. Gambar dulu la...


Selepas itu, saya masuk ke tempat Sesame Street.

Beratur dulu sebelum main.

Yeayyy... Saya nak naik kereta api perlahan di dalamnya. Tidak dibenarkan bergambar ketika menaiki kenderaan tersebut. Jadi, korang tengok gambar senyuman saya je..

Bersambung...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan