label

Jumaat, 19 Julai 2019

(Cerita) Kisah di KFC Tesco Plentong hari ini

Saya nak share kisah di KFC Tesco Plentong hari ini.

Saya singgah di KFC nak makan set yg ada 1 ketul ayam sebab balik rumah nanti, saya nak makan nasi lagi. Saya datang berdua dgn adik saya. Saya pun cari la set yg ada 1 ketul ayam pada poster atas kaunter cashier.

Tiba2, cashier tu mencadangkan saya beli 1 set dinner plate yg ada 3 ketul ayam & dia cadangkan sy kongsi set tu dgn kawan saya (dia tak tahu tu adik saya). Saya cakap balik, kalau beli dinner plate, nanti air dapat 1. Cashier tu cakap balik, takpe, nanti saya beri extra gelas & pinggan untuk kongsi berdua. Saya pun bersetuju ikut cadangannya.

Tak  habis lagi, cashier tu bagi saya 3 ketul ayam yg bahagian besar. Rasa macam dia bersimpati dengan saya, sebab mungkin pakaian saya. Tapi takpe yg penting dia baik. Apa yg saya nak cerita di sini, cashier KFC tadi memang baik.

Saya pakai baju Langkawi je...

Gelas kecil yg dia beri untuk saya kongsi air ini berdua.

Ayam KFC.

Semoga murah rezeki cashier tersebut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan