label

Sabtu, 20 April 2019

(Sekolah) Hari Guru 2019 - part 2

Ini sambungan cerita sambutan hari guru di sekolah saya pada tahun ini.

Sebab 16 Mei nanti bulan puasa, sambutan hari guru dicepatkan pada 17 April 2019. Feel dia tak sama macam 16 Mei. 16 Mei lebih terasa suasananya.

Tema pakaian pada tahun ini ialah ungu.

Permulaan majlis formal..

Video 1: sekitar sambutan hari guru


Video 2: gimik perasmian


Video 3: persembahan silat


Video 4: persembahan murid





Terima kasih kpd murid2 sesi pagi yg mengundi saya. Saya dapat anugerah guru paling tegas.

Gambar keluarga..

Selesai majlis formal...






Kenangan 2019...

Selepas majlis formal, ada sukaneka guru. Saya tak dapat join sukaneka sebab pening kepala. Tiba2 kepala pening.

Ini semasa jamuan hari guru.

Pihak kantin sponsor kambing golek.



Sedapnya...



Kek sedap ni... Cikgu sekolah saya sponsor..

Saya menyampaikan cenderamata kpd bekas kerani sekolah saya yg sangat cekap & rajin. 

Begitulah cerita sambutan hari guru di sekolah saya. Sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan